lauantai 17. lokakuuta 2015

Päivitys

Nyt on kyllä jäänyt kirjoittaminen ihan totaalisesti. Tässä on tapahtunut niin paljon kaikkea. Kaikki aika mitä oon ollut koneella on mennyt lähes kokonaan opinnäytetyön kirjottamiseen. Olin kuusi viikkoa viimisessä työharjottelussa, tein siellä 40 tuntia viikossa ja siihen päälle oli omat työt, 20 tuntia viikossa, että aikaa edes sille opparille ei paljon jäänyt. Sallia oon pyrkinyt liikuttamaan sen 4-5 kertaa viikossa siinä ohella. No mutta, nyt loppu työharjottelu ja enää muutama rästi juttu ja opinnäytetyö vielä koulusta hoitamatta. Pari kuukautta ja musta toivottavasti tulee sosionomi :) ! Varattiin reissu tammikuuhun, mennään taas Dubaihin. Se on niin hieno paikka! Vähän niinkun valmistujaislahja, saa siellä sitten kunnolla huokasta.

Yhdet koulukisat oli vielä kotona, missä oltiin raviluokassa ja helppo C:ssä. Olin ihan tyytyväinen Salliin. Tulokset vaan ei ole yhtään vertailukelpoiset, kun tuomari antaa hirveesti pisteitä.. Mutta jos siihen luokkaan vertaa, niin oon ihan tyytyväinen mein sijotuksiin. Mutta meidän osalta tän kauden kisat taisivat olla siinä. Parissa Pauliinan valmennuksessa ollaan ehditty käymään, mutta niitäkin oon jonkin verran joutunut perumaan, kun ei aika ole riittänyt. Onneksi keskiviikkosin alkoi pyörimään viikkotunnit tiimin kesken, niin on päässyt niissä edes valvovan silmän alle ratsastamaan. Tällä viikolla oli estetunti ja tänään on pitkästä aikaa Sallan valmennus, menen taas esteille ja ensi viikolla Pauliina tulee valkuttamaan koulussa.

Tosiaan parit kisat olis vielä mihin voisin tänä vuonna mennä. Laitilassa on 31. päivä ja mulla sattuis olemaan sillon vapaa, mutta jotenkin mietein, ettei lähdettäisi sinne. Zilpalla olis myös 7.11 koulukisat, mutta sillon mä olen töissä ja luultavasti tehotiimeillään sinä viikonloppuna. Talven aikana pyrin valmentautumaan sen kerran pari viikossa riippuen miten aina aikataulut järjestyy, mutta sekin helppaa nyt kun olen vaan töissä.

Ensikaudelle olen ajatellut suorittaa alueluvan. Ei siksi, etteikö seuratasolla olisi haasteita meille, vaan siksi ettei tänä vuonnakaan kesä-heinäkuussa ollut paljon seurakisoja vain aluekisoja. Olen vähän vakoillut aina, että ketä aluekisoissa starttaa niin samat siellä käy kuin seurakisoissa. Yhdet kisat olin katsomassakin sillä ajatuksella, että vähän vakoilen niiden tasoa. Itse koen että sovitaan ihan hyvin joukkoon, saadaan kokemusta isommista kisoista ja ylipäätään päästäisiin useammin kilpailemaan.
Talven aikana tavoitteena on saada oma istunta, etenkin etukenotus kuntoon, oppia ratsastamaan Sallilla energisempää ravia ja sitten treenataan laukkaalaukkaalaukkaa.. Niin ja sitten haluaisin Sallille koulusatulan, mutta sen hankkiminen taitaa tällä hetkellä vielä siirtyä eteenpäin ja paljon..

Katsoin eilen kevään kisavideoita ja syksyn kisavideoita. Kyllä niissäkin pienen eron huomasi, että jotain kehitystä on tapahtunut, vaikka korjattavaakin vielä on. Ajattelin että voisin niistä kyhätä oman tekstin tänne jossain sopivassa välissä.

Sitten vielä, ettei liian selkeäksi menisi tämä teksti, niin olen miettinyt vähän blogin jäsennystä, koska ME MENNÄÄN NAIMISIIN! Voi siis olla, että tästä tulee seuraavan parin vuoden aikana hää- ja hevosblogin sekoitus. Häihin nyt on vielä pari vuotta aikaa, mutta paikka ja kirkko ja siis myös hääpäivä on jo tiedossa. Hääkellot soi Kullaan kirkossa 26.8.2017! Tekisi nyt jo mieli alkaa tekemään kutsukortteja ja suunnittelemaan kaikkea kivaa, löysin niin kivan korttipohjankin jo. Häämatkakohdekin on jo tiedossa, enää vain rahoitus uupuu. :D No näistä sitten jatkossa varmasti lisää...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti